YUM

Ledig idag. Det blir en kort vecka den här veckan då jag bara går tre dagar i skolan vilket är riktigt skönt. Trots att det nyss var helg så skadar det aldrig med lite extra ledighet. Idag har jag bakat cupcakes för fullt, har några beställningar på g. På tal om något helt annat så har jag sån himla tandvärk att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det är min sista visdomstand som är på väg upp och jag är helt uppsvullen i munnen och kan varken tugga eller gapa ordentligt. Mamma vill att jag ska ringa akutmottagningen hos tandläkarn men med min tandläkarskräck håller jag mig helst till Ipren ett tag till, om det inte blir ännu värre. Pappa var på apoteket förut och handlade lite smärtstillande och inflammationsnedsättare. Någon av er som varit med om samma sak, har ni några bra tips?

Kommentarer
Postat av: louise

hej, hoppas att allt är bra med dig! skulle du kunna skriva receptet på dina cupcakes? Dom ser så otroligt goda och fina ut. skulle gärna själv vilja bjuda mina nära och kära på liknande.

2012-03-13 @ 20:50:07
Postat av: svar till Louise

Hej! Jag skrev ett inlägg med recept och där jag förklarade lite hur jag gjorde för ett tag sen. Hoppas de blir goda!

http://feliciastolt.blogg.se/2012/january/utkast-jan-15-2012.html#comment

2012-03-13 @ 21:01:11
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: william

OMG sååå vackra, för fina att äta;D



SV; Naw tack så mycket:D Så himmla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Countess" bilder som jag har ritat:D

2012-03-15 @ 15:34:35
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0