LITE AV ALLT

Dom senaste dagarna har bestått av jobb, strandhäng och myskvällar. I torsdags blev vi hembjudna till Lisa, Caroline och Emmelie för att kolla på The Incredibles, älskar gamla barnfilmer! I fredags var jag ledig hela dagen så jag tog en skön sovmorgon och strosade sedan runt på stan i ett par timmar. En av mina favoritbutiker har äntligen öppnat här i Manly så jag passade på att fynda träningskläder och en klänning till bröllopet i februari. På kvällen firade vi Lisa i lägenhet 103 som fyllde år. Hade en riktigt rolig kväll ihop med ett helt gäng svenskar. Komiskt att man flyttar till andra sidan jorden och ändå hamnar man på en förfest med enbart svenskar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0