UNDERBARA DU

Maia var här hela förra veckan eftersom det har varit skollov. Vi har hittat på massa kul om dagarna när Taine har varit på daycare. En dag var vi i simhallen, vi har bakat cupcakes till Ethan som fyllde år i veckan, pysslat massor och kollat på film. Det var så himla mysigt att få lite egentid med henne eftersom det här var sista gången jag träffar henne innan jag åker hem. Det kändes jättekonstigt att säga hejdå och veta att vi inte kommer ses något mer. Efter att jag hade läst godnattsaga i torsdagskväll sa hon: "Felicia can I tell you something? I think you are the best nanny in the whole world and I know Taine thinks that too." 
 
Underbara du! Jag blev så himla glad av dom orden. Världens bästa ungar, gud vad jag kommer sakna dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0