ON MY WAY

Att säga hejdå till familjen Iorns på flygplatsen i fredags var bland det jobbigaste jag varit med om. Tårarna ville inte sluta. Taine förstod nog inte riktigt vad som hände förens jag gav honom en sista kram och gav över honom till Bevan, då började han storgråta och försökte hålla fast sig i mina armar. Väl på flyget öppnade jag ett brev som Jenna skrivit och då brast jag ut i gråt igen. Flygvärdinnan var jättetrevlig och försökte göra allt för mig, hon kom med servetter och vatten och försökte lugna ner mig, haha. Framme i Auckland hämtade Josefine upp mig på flygplatsen så åkte vi hem till Sara där dom andra tjejerna var. Planen var att bara gå ut och ta några drinkar på kvällen men det slutade med en helvild utgång och några av oss kom hem vid nio på morgonen. Hela lördagen var vi alla jättesega och bakis så vi valde att stanna hemma och laga mat och kolla på film hela kvällen. Helmysig kväll! Det känns himla skönt att ha några dagar här på norra ön innan jag åker hem. Just nu bor jag hemma hos Louise och stannar här i tre till nätter innan det bär av hem till sverige på torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0