I NEED YOUR LOVE

Mélody och jag klev innanför dörren runt fyra i lördagsnatt efter en rolig utgång i Nelson. Vaknade efter lunch och gjorde brunch med toast, ägg och bacon och varm choklad. Hade sedan världens skönaste söndag med familjen. Taine sov i tre timmar under eftermiddagen och då låg jag och Jenna framför brasan och pratade och lyssnade på musik. På kvällen invigde vi nya vardagrummet och åt takeaway och kollade på X-factor. 
 
Tog med mig kameran och åkte till Tahuna i lördags och satte mig på stranden och kollade på solnedgången. Det gäller att ta vara på mina sista dagar och njuta av vad Nelson har att erbjuda. Vad jag kommer sakna det här stället! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0