BLURRED LINES

Igårkväll hade vi avskedmiddag för mig här hemma. Nästan hela släkten var samlad och vi bjöd även in Nikki och Fee så det var fullt hus här hemma. Supermysig kväll och jag fick så himla fina hejdå-presenter och jag fick lova att komma tillbaka så snart jag kan. Idag har jag haft en helt underbar dag tillsammans med Jenna och Pie. Vi började morgonen med att vi alla gjorde varsin tatuering. Jag valde att göra tre svalor på min axel som jag designat själv, dom kommer alltid vara ett minne från mitt älskade Nya Zeeland. Väldigt nöjda med våra nya tatueringar åkte vi till 623 i Tahuna där även Bevan gjorde oss sällskap och firade med en braklunch och drinkar. Nu på kvällen tog jag med mig Taine på långpromenad över Tahuna hill och runt stranden för sista gången. Vi hade perfekt väder och fick se en fin solnedgång på vägen tillbaka. Vad jag kommer sakna dessa vackra vyer!
 

Kommentarer
Postat av: Karin Jonsson, mamma till Louise

Vilka jätte fina bilder du har på bloggen!

Svar: Tack så mycket!
felicia stolt

2013-05-18 @ 14:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0