ÄNTLIGEN

Efter 68 dagar med sol i Nelson spöregnade det självklart när jag åkte och hämtade mina föräldrar på flygplatsen i söndags. Familjen Stolts vanliga tur med vädret när vi åker på semester. Men trots att väderprognosen visade  regn i tre dagar så har vi klarat oss bra. Igår åkte vi in till stan så jag fick visa runt lite i Nelson, satt ute i solen på mitt favoritcafé och åt en supergod lunch och han även med lite shopping. Det ser ut att bli strålande sol resten av veckan så det tackar vi för. Det känns så himla kul att ha mamma och pappa här och det var otroligt skönt att krama om dom i söndags efter 6 månaders längtan. Igår lagade mamma och jag mat till hela familjen vilket var väldigt uppskattat och vi satt och pratade i flera timmar efteråt. Jag tror både mamma och pappa har blivit lika besatta av Taine som jag är. Haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0