ALL THE LITTLE THINGS

Igår var det dags att vinka hejdå till frugan på flygplatsen. Vi båda lyckades hålla tårarna inne till en början men när jag gick tillbaka till bilen och såg planet lyfta då brast det och jag började stortjuta. Vi har haft tre helt underbara veckor tillsammans och vi har fått många minnen för livet! Tanken på att vi inte kommer ses på flera månader igen gör ont. Men vi ska klara det ännu en gång. Det känns tryckt att veta att vi bara är några timmar ifrån varandra nu då hon ska resa runt i Australien i tre månader. 
 
Efter att jag hade lämnat av Taine på daycare imorse åkte jag hem och packade strandväskan och lagade lunch och tog bilen till Tahuna beach och spenderade dagen i stekande sol och 30 grader. Hamnade brevid tre sköna snubbar som hade tagit med sig både gitarr och trummor och satt och sjöng och spela i flera timmar. Det gjorde mig på bra humör. Ikväll har jag lagat mat till hela familjen och det blev väldigt uppskattat. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Matt Corby, borde släcka snart för imorn är det upp tidigt för att färga och klippa håret som gäller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0