ABEL TASMAN SKYDIVE

Igår kunde jag kryssa av ännu en sak på min NZ-bucket list. Det var en sån sjukt häftigt känsla att hoppa ut från ett flygplan på 4000 meters höjd. Vi alla var lite pirriga i bilen påväg dit men när vi väl var där och hade fått träffa våra instruktörer och fått på oss utrustningen blev vi sjukt taggade och all nervositet var borta. Utsikten var helt fantastiskt! Jag förstår varför Abel Tasman Skydive är rankad som en av top 10 skydive i hela världen. Efteråt åkte vi vidare till Kaiteri där vi spenderade hela dagen med sol och bad på favoritstranden. Igårkväll var vi hemma hos mig och lagade mat innan vi gick ut i Nelson och klev innanför dörren vid klockan fem inatt. Svårslagen dag helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0