A DAY AT THE ZOO

I onsdags fick jag äntligen efter fyra månaders längtan krama om frugan igen. Jag stod och väntade på flygplatsen och i samma sekund som jag såg flygplanet komma började tårarna rinna. Jag kan inte beskriva hur glad jag blev av att se henne igen. Efter världens bästa kram och en massa tårar bar det hemåt till mig där Bevan och Jenna väntade. Igår var vi bara hemma med barnen eftersom vädret inte var det bästa och Carro var fortfarande trött. Idag däremot har det varit strålande sol så vi tog med barnen på zoo och därefter blev det glass vid stranden. Ikväll ska vi hem till Nadia och mysa till det med kex, ost och vin för att lugna nerverna inför morgondagen då vi ska hoppa fallskärm! Är sjukt taggad och tror det kommer bli en otroligt häftig upplevelse! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0