SNEAKPEAK

Jag blev tillfrågad förra veckan om jag ville ställa upp som modell för ett lokalt klädesmärke som skulle fota till sin hemsida. Jag tyckte det lät väldigt kul så jag tackade ja. Vid elva tiden imorse möttes vi upp hemma hos Lulu som är en av ägarna för att prova de olika outfitsen vi skulle fotas i samt fixa hår och makeup. Vi var fem tjejer som fotades ihop och vi hade alla olika nationalitet vilket var lite kul. Tjejerna var härliga allihopa och fotografen Alejandro var jätteskön och skämtade med oss hela tiden så att vi skulle känna oss avslappnade. Det tog tid med både ombyten och att ta sig mellan de olika platserna som vi skulle fotas på men efter nästan åtta timmars fotande var vi äntligen klara. Ska bli riktigt spännande att få se resultatet sen! 
 
Bjuder på lite behind the scenes bilder sålänge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0