TONGA BAY

Igårkväll åkte jag och hämtade pappa på flygplatsen. Jag kom dit ganska tidigt så jag gick upp på takterassen  och väntade. Fick stå där uppe ett bra tag innan flyget kom och jag kunde inte stå still för jag var så pirrig i magen. Jag kan inte beskriva hur glad jag blev när jag såg pappa kliva av flygplanet och vinkade upp till mig. Jag sprang ner och mötte upp honom med världens kram, det kändes helt underbart efter två månaders längtan! Idag har vi haft en riktigt härlig dag. Vi tog bilen till Kaiteri där vi sedan åkte båt i någon timme ut till Tonga Bay som är en jättefin strand. Därifrån skulle vi sedan vandra en halvmil genom bergen till en annan strand där vi skulle bli upphämtade igen om fyra timmar. Alla andra började gå på direkten men vi valde att stanna kvar och äta lunch och hade hela stranden för oss själva i en timme innan vi bestämde oss för att börja gå vi med, det var helt underbart! Vi gjorde exakt samma vandring för 11 år sedan när vi bilade runt med familjen här på Nya Zeeland så det var kul att man kände igen sig lite här och var. 
 
Imorgonbitti bär det av västerut förhoppningsvis, det beror lite på vädret. Jag vet inte om vi kommer ha tillgång till internet men kameran och datorn är med så jag kanske kan uppdatera någon gång. Annars hörs vi igen om några dagar! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det ser jättehärligt ut!!

jag undrar om du skulle kunna visa hur du fixar/sminkar dina ögonbryn? :)

Svar: Ja jag kan skriva ett kort inlägg om det snart! :)
felicia stolt

2012-11-26 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0