TAHUNANUI BEACH

Det har varit bra väder här hela veckan så igår när jag ändå var ledig passade Nadia och jag på att åka till Tahunanui beach som ligger ungefär 15 minuter från där jag bor. Det var verkligen hur fint som helst och havet var tillräckligt varmt för att kunna bada. På eftermiddan kom Nigel och hämtade mig så åkte vi och bada i en iskall flod där man kunde hoppa från klippor. Jag hoppas verkligen att vädret fortsätter vara såhär tills pappa kommer hit på lördag. Det ska bli så himla kul att han kommer hit, få visa hur mitt liv här på andra sidan jordklotet ser ut och sen resa runt tillsammans i några dagar. Jag längtar så jag spricker! 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefina bilder, kul att följa din blogg. Ser ut som du har det riktigt bra där borta i söder! Ha det så bra :)

Svar: Allt är toppen här! Hur är det uppe i norr? ;) Hur blir det på nyår, kommer du hit med din familj då? :)
felicia stolt

2012-11-22 @ 12:01:23
URL: http://lifeinnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0