ICE CREAM

I helgen hade Taine och jag en heldag tillsammans. Det var bra väder så vi tog vagnen till Templemore som ligger ungefär 50 meter från vårt hus där dom säljer jättgod glass och milkshakes som dom mixar med riktig frukt för bara 3 dollar. Jag tror jag har varit där över tio gånger sen jag flyttade hit. Efter det tog vi en promenad till en liten damm här i närheten där man kan mata ankor. Taine älskar alla sorters djur men är nog mest förtjust i fåglar så han blir överlycklig varje gång vi går dit. 
 

Kommentarer
Postat av: Naida

åh älskar bilden på Taine!

Svar: Jag vet! Hur söt som helst!
felicia stolt

2012-11-13 @ 03:09:31
URL: http://nadiasjokvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0