DIAMONDS IN THE SKY

Nadias två svenska tjejkompisar var här under helgen och dom vill testa på utelivet här i Nelson så i lördags körde vi all in! Vi började med mat och vin hemma hos Nadia och blev sedan upphämtade av Sean runt elva tiden så åkte vi till vårt favoritställe Little Rock och hade en grym kväll! Vi kommer ha många sjuka minnen från den här helgen. Igårkväll skjutsade jag in Helen och Linnea till stan igen och sa hejdå eftersom dom skulle fortsätta sitt backpackande och resa vidare. 
 
Skypade precis med pappa som just nu befinner sig i Australien. På lördag kommer han hit till Nelson och då ska vi resa runt i några dagar innan han fortsätter sin jorden runt resa. Jag kan inte förstå att jag redan varit här i två månader, tiden har gått så otroligt fort! Men jag lever verkligen livet här, att flytta hit är nog det bästa valet jag någonsin gjort. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! jag följer din blogg och har lite frågor :)
Vart är det du är någonstans? vad gör du där och varför åkte du dit? hur länge ska du vara där?
Kram

2012-11-19 @ 22:55:44
Postat av: Anonym

Åh, du verkar ha det underbart!! Så avis.

Svar: Ja det har jag också! Om du funderar på att göra något liknande, tveka inte en sekund! :)
felicia stolt

2012-11-20 @ 16:33:30
URL: http://ffardus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0