ÄNTLIGEN!

Nu av någon konstig anledning så fungerar min blogg igen. I sex veckor har jag försökt lista ut vad felet kan vara och när jag väl ger upp så fungerar det helt plötsligt så nu kan jag blogga igen. Jag har så mycket jag vill berätta och dela med mig av men jag vet inte ens vart jag ska börja, det har hänt så otroligt mycket under dom här sex veckorna jag har varit här. Jag trivs iallafall jättebra och känner verkligen att jag gjorde rätt val att åka hit. Bevan och Jenna som jag bor hos är toppen och jag känner mig redan som en i familjen. Taine och Maia är hur underbara som helst och vi klickade direkt. Vi bor i Richmond som ligger en bit utanför Nelson i princip så långt upp man kan komma på södra ön. Alla människor här är väldigt öppna och trevliga så man känner sig välkommen vart man än är. Jag har börjat komma in i mina vardagsrutiner vilket känns skönt och jag umgås även med andra au-pairer på min fritid. Tiden har gått så otroligt fort sen jag kom hit och det känns som att jag har varit här i flera månader.. samtidigt så känns det som att det var igår jag stod och vinkade hejdå med tårar i ögonen till min kära familj på Arlanda innan min 32 timmar långa resa hit började. Jag slänger in en hel drös med bilder nu så kan jag fortsätta att uppdatera er dagligen hädanefter. ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0