BACK

Nu är jag hemma i Linköping igen efter fyra härliga dagar i huvudstaden. I fredags var vi ute och åt med ett gäng från Emils jobb och efter det blev det några drinkar på Svartengrens, nya favoritstället! I lördags efter en liten shoppingrunda på stan blev det matlagning och melodifestivalen med Sofia, Emil och Christoffer. Det var helt klart rätt att Loreen vann, vi satt och röstade som galningar på henne och Danny! Jag tror vi kommer gå långt med Euphoria i Eurovision sen i maj. Gårdagen spenderades mestadels ute i det underbara vädret och på kvällen gjorde vi egen pizza och låg i soffan och kollade på film hela kvällen. Det var min helg det. Imorse tog jag tåget tillbaka till Linköping igen, hade bara en lektion sen gick jag och hämtade ut några paket som äntligen hade kommit. Visar er vad de innehöll en annan dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0