SHOUT IT OUT

Inte min dag idag. Satte väckarklockan på elva imorse eftersom jag hade sovmorgon till klockan två, men jag vaknade redan vid sju av att huvudet dunkade och min mun var svullen. Gick upp och tog en tablett och ett glas vatten och efter det hade jag svårt att somna om igen. Min visdomstand blir inte bättre och jag är så trött på att ha ont och inte kunna äta ordentligt. Denna kväll spenderar jag tillsammans med min syster, sover där inatt eftersom jag är ledig imorn och ska iväg och träna med Linnea troligtvis. Hoppas mitt humör är lite bättre imorn. Puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

usch visdomständer e lika onödigt som blindtarmen ;)



jaaa du får klura ut något riktigt bra att skriva ner :) jag älskar verkligen tatueringen på axeln och får mkt komplimanger för den, även av folk som i vanliga fall inte är förtjusta i tatueringar :)

2012-03-16 @ 09:38:19
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0