SÄLJER RÖDA CONVERSE !


Jag tänkte kolla om någon utav er är intresserad av ett par nya röda converse? Mamma köpte dem till mig i New York men det var tyvärr fel färg vilket resulterade i att jag bara använt dem en gång. Så istället för att dem ska ligga här hemma och skräpa i garderoben är det bättre att de kommer till användning någon annan stans. Storleken är 7,5 i damstorlek vilket motsvarar 38-39 i svensk storlek och jag säljer dem för 350 kr! Hör av dig om du är intresserad, kommentera antingen inlägget eller maila mig på [email protected]. Först till kvarn! :)


Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: I photoshop cs2 :)

kram

2012-03-18 @ 21:03:34
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0