MIN TRÄNING

Jag blev påmind förra veckan om att jag glömt berätta hur det går med träningen och om man ser något resultat än. Nu är det ca 6 veckor sen jag började träna ordentligt och äta mindre onyttigt, om man räknar bort lovet då jag inte tränade någonting. Jag bytte ut muffins och andra godsaker till fruktsallad och började träna regelbundet 3-4 gånger i veckan. Jag har varierat mellan gym/simning/kondition/powerwalk.

Självklart har det även gett resultat, jag har förbättrat min kondition och styrka något enormt. För några veckor sedan blev jag trött efter tio minuter på löpbandet men idag kan jag köra 45 minuter kondition och sedan gymma efteråt utan problem. Jag tror jag känner mer skillnad i kroppen än vad det syns, men jag är på god väg. Både magen och benen har blivit fastare och jag har börjat bygga muskler. Jag kommer nog att fortsätta träna på en lagom nivå fram till sommaren och jag ska försöka att inte ge upp trots att motivationen inte alltid är den bästa.


Kommentarer
Postat av: Martina

Bra jobbat!! :)

2012-03-05 @ 20:04:58
Postat av: svar till Martina

tack så mycket :)

2012-03-05 @ 20:24:26
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket tränar du på en vecka?

2012-03-05 @ 20:36:07
Postat av: svar till anonym

Det är lite olika men jag har försökt hålla mig till 3-4 gånger i veckan men ibland när det är mycket i skolan kanske det blir 2-3 gånger i veckan istället men då försöker jag ge mig ut på en powerwalk efter skolan någon dag också! :)

2012-03-05 @ 21:03:53
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: JonnaK

Svar: Tack! Jady.. jag är faktiskt inte så bra på kameror. Själv har jag en a230 Sony.

Den tycker jag är jättebra, fast det finns ju klart jättemånga mer!

2012-03-06 @ 07:06:15
URL: http://karlssonjonna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad duktig du är! Äter du inte något onyttigt på helger heller? Isåfall, vad äter du mer än frukt istället? :)

2012-03-06 @ 18:24:17
Postat av: svar till Rebecca

Tack så mycket! Jo absolut det gör jag, på helgerna köper jag gärna en stor godispåse och trycker i mig ;) Annars brukar jag göra smoothies eller grönsaker & dipp om jag är sugen på något gott till vardags!

2012-03-06 @ 20:43:50
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0