MICHAEL KORS

Hallå där! Nu var det ett tag sen, men jag har bott hos min syster sen i torsdags. Igårkväll kom även Sofie dit så hade vi en riktig myskväll med matlagning, film och tjejsnack. Idag har jag övningskört med pappa i nästan två timmar och det gick skitbra, nu är jag på gång! Kvällen blir nog väldigt lugn, Carl kommer hit på middag och vi har hyrt en film som jag har hört ska vara bra, Public Enemies. Ha en bra kväll så hörs vi mer imorn!
.
Måste bara visa min syster nya klocka från Michael Kors. Ursnygg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var har hon köpt den och vad kostar den? Jättefin!

2012-03-18 @ 15:21:40
Postat av: svar till Sandra

Jag tror hon skickade efter den från USA och fick den då mycket billigare, kanske 2000kr nånting :) Kolla runt på olika hemsidor så hittar du den nog!

2012-03-18 @ 17:20:22
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0