FRIDAY

Mötte upp min syster på stan efter att jag slutat idag. Hittade en ny väska och ett par ursnygga skor, men skorna la jag undan tills imorn för jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha dem eller inte. Det var nämligen det sista paret men de var en storlek för stora tyvärr. Sen mötte jag även Elin på stan, vi satt i solen och njöt av vädret en stund innan vi åkte hem. Nu är jag hemma och jag funderar faktiskt på att gå ut och gå ett varv runt ån nu när det ändå är så fint väder! Man får passa på helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte snygg väska fellis!! Är den från Gina? :)

2012-03-02 @ 18:23:37
URL: http://ahagve.blogg.se/
Postat av: Martin

Vacker som en dröm! och du vet vad jag tycker om skor! ;)

2012-03-02 @ 19:08:07
Postat av: svar till Martin

Haha, tack Martin! Ja men hur fina skorna än var så svider det lite i plånboken ;)

2012-03-03 @ 14:48:39
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0