POUND THE ALARM

Denna helgen gick väldigt fort. Fredagen bjöd på 20års fest ute i Vadstena och i lördags hade Viktor inflyttningsfest i sin nya lägenhet och sedan blev det utgång. Båda kvällarna blev väldigt lyckade. Hela gårdagen låg jag i sängen men kom ut på en promenad med hundarna framåt kvällen med frugan. I veckan nu kommer jag spendera mestadels av tiden på körskolan och i slutet av veckan lutar det åt en visit till huvudstaden. Om tiden räcker till ska jag försöka hinna med att fixa håret, känner att det är dags för lite förändring. Nu är det snart dags för mat här och sedan ska jag till Karro en sväng. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

viktor <3

Svar: Innan jag svarar på dina frågor är jag nyfiken på att veta vem du är? (:
felicia stolt

2012-07-05 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0