HUNDVAKT

Dem här två charmtrollen har bott här i några dagar nu medan Kajsa och Olof är på BB. De fick en liten flicka igår, Lovis som hon ska heta. Förhoppningsvis får jag träffa henne imorn. Ikväll blir det en lugn kväll hemma med familjen. Vi håller på med maten nu och sen blir det tvsoffan resten av kvällen.
 
P.s Till er som kommenterar och frågar saker kan ni gå in på inlägget och kolla om jag har svarat. Blogg.se har gjort en ny svarsfunktion som är jättesmidig där jag kan svara direkt till era kommentarer. 

Kommentarer
Postat av: Sara

hej! nu kommer kankse en konstig fråga men jag älskar VS och jag undrar om du kan vissa alla dina saker därifån? vore lite kul att veta och vilka dina favoriter är. Tack för en bra blogg :)

Svar: Hej! :) Jag kanske kan göra ett inlägg om det någon dag, jag måste leta rätt på allt först. Men jag har inte så mycket grejer där ifrån, två tröjor, två bikinis och resten underkläder, smink och krämer. Vet inte om det är så mycket att visa :) Kram!
felicia stolt

2012-07-13 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0