CUPCAKE

Efter fyra kanondagar i huvudstaden är jag tillbaka i Linköping igen. Igårkväll hamnade jag på förfest hemma hos Linus men när de andra drog ut åkte jag hem istället. Jag började nämligen jobba vid åtta imorse så jag kände inte för att gå ut igår, då hade jag aldrig orkat upp imorse. Annars idag har jag spenderat många timmar i köket. Cupcake-beställningarna blir bara fler och fler vilket jag tycker är jättekul! Vill du med göra en beställning är det bara att maila eller kontakta mig på annat sätt. 

Kommentarer
Postat av: fardus

Hej, jag har funderat på att med sälja bakelser såsom cupcakes till andra. Jag är rätt så bra på att baka så jag tänkte att det skulle vara kul + så tjänar man ju pengar på det. Undrar hur folk hittade dig? Hur du fick kunder och så? Och hur jag kan göra för att ta emot beställningar och så... Jättetacksam för svar. Tack för en jättebra blogg.. Kram :)

Svar: Hallå där! Ja det är perfekt att tjäna lite extra pengar på att göra något man är bra på. Jag började få beställningar efter att jag lagt upp bilder på mina cupcakes här i bloggen och på facebook. Sen har mamma och pappa nämnt det på jobbet så där igenom har jag också fått många beställningar. Men ett tips är att nämna det i din blogg och lägg upp bilder som lockar folk att köpa ;) Hoppas det hjälpte lite! Kram
felicia stolt

2012-07-12 @ 14:53:01
URL: http://lemonaade.blogg.se
Postat av: Johanna

Mummms, gott med cupcakes!! Vart jobbar du? :)

Svar: Ja dem är riktigt smarriga! Jag jobbar lite extra på Gyllen Bageriet :)
felicia stolt

2012-07-12 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0