6 VECKOR TRÄNING

Idag börjar jag med ett litet projekt där jag i 6 veckor framöver ska träna rumpa, ben och mage stenhårt och se om det ger något synbart resultat på så kort tid. Jag har nämligen slagit vad med en killkompis att man kan få ”magrutor” och en mer tränad kropp på bara 6 veckor, och därför ska jag nu försöka bevisa det. Så fram till lovet vecka 8 ska jag försöka träna så mycket jag orkar och även äta bättre & nyttigare. Tanken är att bara göra det här som en kul grej nu i några veckor, så får vi se om jag orkar fortsätta träna och bli fit till sommaren. Just nu är jag nog så otränad som man kan bli och jag har aldrig satt min fot på ett gym så det ska bli intressant att se resultatet sen. Självklart ska ni få en före och efter bild, bilden ovan är alltså min startpunkt och om några veckor får ni en ny bild. Önska mig lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: martina

Du ser ju redan vältränad ut :)

2012-01-16 @ 14:02:20
Postat av: Sara

Var har du köpt sport-bhn ? :)

2012-01-17 @ 21:20:04
Postat av: svar till Sara

Jag har för mig att den är från intersport men är inte helt säker :)

2012-01-17 @ 21:58:27
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0