GIRLS NIGHT OUT

Vid halvnio igårkväll ringde Anna och sa "Du ska med mig, Ina och Becca ut ikväll, du har inget val! Jag hämtar dig om en timme". Jag hade precis krupit ner i sängen och tänkte slå på en film men jag bytte från mjukiskläder till mina nya nitshorts och en skjorta, lockade håret lite snabbt, slängde på smink och satte på mig ett par klackar så var jag redo. Vi hade en riktigt bra kväll på Platå och jag träffade massor folk jag inte pratat med på evigheter. Klev innanför dörren vid halv fem imorse, med lite för många drinkar i kroppen och somnade på två sekunder. Idag har jag och mamma varit på stan, vi skulle köpa lite smått och gott till mitt rum men när vi kommer in till stan inser vi att klockan är för mycket och alla butiker var stängda. Så vi gick till Espresso House och köpte var sin latte och mötte Elin och Becca innan vi tog en långpromenad hem på en och en halvtimma. Nu blir det middag och sen Wallander med mamma och pappa, perfekt avslut på helgen!

Kommentarer
Postat av: anna

Hihi sa ju att det skulle bli bra ;)

2012-02-26 @ 20:01:01
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0