BIKINIS


Det var någon som undrade vilka mina favorit bikinisar var och om jag kunde tipsa om några bra affärer för några veckor sedan. Tyckte det lät som en bra idé men glömde bort det totalt då, men nu har jag valt ut och fotat mina favoriter, bättre sent än aldrig. Mitt favoritmärke när det kommer till bikinisar är självklart Victoria's Secret, deras bikinisar är underbara! Men jag tycker även att Nelly, h&m och Cubus brukar ha väldigt fina bikinisar som dessutom är ganska billiga. Det är kul när ni kommer med förslag och önskemål om inlägg till bloggen. Ibland är min fantasi slut och då blir jag glad av era tips. Keep it up!

Kommentarer
Postat av: vilhelmina

varifrån är den vita bikinin? :)

2012-02-22 @ 19:58:01
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se
Postat av: Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Åh va fina!! Måste köpa en ny ja mä.. :)

2012-02-23 @ 12:06:02
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0