MORE THAN WORDS

Idag har jag sånt glädjerus i hela kroppen. Jag har ingen aning om varför men just nu känner jag mig bara så positiv till allting. Om några månader tar lilla jag studenten, då är jag fri och kan göra precis vad jag vill med mitt liv. Då tänker jag börja leva livet fullt ut. Men jag har så mycket jag vill hinna med i mitt liv att jag inte riktigt vet var jag ska börja någonstans. Men jag tänker ta en dag i taget och njuta av varenda minut, varenda sekund. Jag känner mig så förväntansfull inför vad som händer de närmsta månaderna nu.

Kommentarer
Postat av: amanda 17år & mamma!

Åh vilka fina bilder!

2012-02-27 @ 22:51:01
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0