GREYHOUND







Gårkvällen bjöd på middag och festligheter hemma hos Magda. Det blev en rätt tidig kväll för min del då jag inte kände mig helt okej, och jag hade rätt, imorse vaknade jag med huvudvärk och ont i halsen. Så Niklas och jag satt på läktaren hela balträningen och snacka skit istället för att dansa. Gick en sväng i skogen med hundarna när jag kom hem och sen sov jag i någon timme. Usch, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Det är ingen som har mirakel husmorstips hur man slipper en förkylning?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Brustabletter, vitamin C!

2012-04-22 @ 20:51:44
Postat av: svar till Victoria

Har redan druckit två idag och knaprat vitamintabletter, håller tummarna för att jag mår bättre imorn! :)

2012-04-22 @ 23:26:40
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0