STOCKHOLM

Jag har haft några riktigt mysiga dagar i huvudstaden. Kom hem för en stund sen och det ser ut att bli en lugn kväll här hemma med god mat och någon bra film. Jag ska försöka att komma i säng skapligt tidigt ikväll för det blev några sena nätter i Stockholm och jag ska upp tidigt imorn. Mamma, Tove och jag ska nämligen åka och hälsa på Sara som har flyttat neråt i landet mot Jönköping och öppnat en egen salong. Trogna kunder som vi är åker vi självklart dit när vi vill bli fina i håret. Jag ska även köra dit imornbitti så jag vill vara pigg och fräsch. Motorväg för första gången, jag måste faktiskt erkänna att det är lite pirrigt i magen men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0