WHEN YOUR MIND'S MADE UP


Ligger i sängen just nu med en godispåse och orkar inte riktigt ta tag i plugget. Fick ett samtal från mamma och pappa som är i Thailand och har det underbart nu, där de berättade att de hade legat på stranden och solat hela dagen och nu hade de hyrt varsin moped och skulle åka till andra sidan ön och titta på solnedgången. Jag är inte ett dugg avundsjuk, nejnej. Nu börjar det faktiskt bli tomt att vara själv hemma. Jag har inte sovit ensam en natt sen förra veckan men idag känner jag att det vore skönt att sova själv trots att jag brukar vara livrädd annars. Vi får väl se hur det här går. Nu ska jag laga mat och sen tvinga mig själv att läsa naturkunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0