DO YOU FEEL THE SAME

Måndagar som vanligtvis är min längsta och tråkigaste dag i veckan bestod idag av 50 minuter engelska och efter det var resten av dagens lektioner inställda. Det kändes riktigt ovärt att ens ha gått upp och åkt till skolan då man bara han dit och vända i princip. Haha, det är nog första och enda gången jag kommer klaga över inställda lektioner. Jag kom iallafall hem tidigare än väntat och har hunnit med att göra både dagens sysslor och lite plugg. Nu tänkte jag slänga mig i soffan och heja på Tobias i Ensam mamma söker. Det är fortfarande lika ovant att se någon man känner i tvrutan!
.
Gillar min hårfärg bara mer och mer för varje dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0