TORSDAG

Jag sov i över 12 timmar inatt men när jag vaknade imorse kände jag mig fortfarande trött och seg i hela kroppen så jag stannade hemma idag. Jag har inte orkat göra annat än att ligga i sängen och kolla på serier hela dagen. Det ser ut att bli en tidig kväll för mig även ikväll. Förhoppningsvis är det bara sömn jag behöver så jag mår bättre imorn igen. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu till helgen, jag har sett fram emot den hela veckan.

p.s. Till dig Sandra som undrade vad jag använder för kamera i inlägget under så har jag lånat min systers Canon G12. Jag kan verkligen rekommendera den, den är liten, smidig att ta med sig och tar grymma bilder! Jag skulle själv gärna vilja ha en, men prio ett just nu är att köpa en ny dator innan denna kraschar helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0