QUESTIONS

Jag har fått en del frågor de senaste veckorna så jag tänkte svara på några av dem här i ett och samma inlägg.

 

Emy

Hej, vad använder du för locktång?:) Ditt hår är jättefint lockigt på de bilder du lagt ut:) Kan du inte berätta hur du gör och vilka produkter du använder?:)

Kram!

- Jag har en röd locktång från OBH Nordica, den är suverän och man kan göra flera olika sorters lockar med den! Själv brukar jag oftast ta en slinga och snurra den lite innan jag lockar för att få ett mer ”naturliga” lockar. Jag använder värmeskydd av Lee Stafford och hårspray från Proffs, det är allt. Mitt hår brukar hålla sig väldigt länge så jag behöver inga fler stylingprodukter.


Michelle

Vad har du för tatuering på foten? Kan du lägga ut en bild? :-)

- Jag har ett litet hjärta på sidan av foten till minne av resan till Rarotonga förra hösten. Mamma gjorde även hon en minnes tatuering av en blomma som bara finns på den ön och som jag målade av. Jag länkar till inlägget jag gjorde då - http://feliciastolt.blogg.se/2010/november/my-first-tattoo.html#comment

 

Anonym

Var har du köpt din vinterjacka?

- Den är från Zara.

 

Emelie

Var är din guldiga halsring ifrån? Tacksam för svar!

- Den köpte jag inne på Kappahl. Fanns både i silver och guld.


 

Emma

Kan du inte visa lite fler bilder på ditt "nya" rum?

Tack för en underbar blogg med underbara bilder!
- Det skulle jag gärna göra men nu är det så otroligt stökigt i mitt rum och det ligger grejer överallt. Nån dag ska jag orka ta tag i det och då kan jag passa på att ta några bilder. Är dock sugen på att möblera om igen.

 

Sofia

Varifrån är din vita spetströja?

- Den köpte jag inne på Zara i Frankrike i somras.

 

Anonym

Hur ont gör det att tatuera sig?

- Jag tycker mer att det är en obehaglig känsla. Man blir typ bortdomnad efter ett tag och då känner man knappt smärtan längre, men den där obehagliga känslan är fortfarande kvar. Är man rädd för nålar och sprutor är det nog ingen idé att tatuera sig, för i början känns det som tusen nålar som sticker. Men vill man bli fin får man lida pin.


Kommentarer
Postat av: felicia

oki :)

2011-11-25 @ 08:18:45
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0