METALLIC

Var på bio med Sofie och Fia igårkväll och såg den nya Twilight filmen, Breaking Dawn. Första delen var ganska bra men sen spåra den ur totalt och vi satt mest och garva sista timmen åt hur patetiskt och överdrivet allting var. Jag hade hoppats på att den skulle vara mycket bättre. Idag hade vi adventsfirande med skolan i Domkyrkan. Det är sjukt att det är första advent redan nu på söndag och julafton om mindre än en månad. Jag förstår inte var tiden har tagit vägen på siståne. Jag gick iallafall en sväng på stan efteråt och fyndade bland annat tröjan på bilderna inne på Cubus. De hade 30% på alla kläder idag så jag kunde inte låta bli. Nu ska jag sätta in maten i ugnen och sen blir det fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var ju jätte snygg fellis!! Bra köp :D

2011-11-25 @ 17:55:21
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0