IDOL 2011

Jag ryser fortfarande när jag tänker tillbaka på när Molly gick upp på scenen tidigare ikväll och sjöng Listen och alla blev tysta. Gud vilken röst den tjejen har! Hela publiken stod upp och applåderade efteråt. Behöver jag ens nämna att jag avgudar Jessie J ännu mer nu än vad jag gjorde innan?! Hon var grym live!

 

Jag tänkte snart krypa ner och sova, jag ska nämligen upp skapligt tidigt imorn för att åka till Stockholm och jag har inte ens börjat packa än. Jag ska försöka hinna med att uppdatera imorn men kan inte lova något. Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: M

Åh avis man blir:P Hon är grym:D!

2011-11-20 @ 12:10:13
URL: http://yoursweetheartgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0