ALL AT ONCE WE WERE MADLY, HOPELESSLY IN LOVE

Jag borde plugga, jag borde städa mitt rum, jag borde laga något att äta. Men det finns ingen ork. Det enda jag vill göra just nu är att krypa ner i min underbara säng och sova i några veckor. Jag har sån ångest inför skolan just nu så det är inte sant. Det har börjat bli en vana med tre prov i veckan, inlämningar och uppsatser men nu säger både min kropp och mitt huvud ifrån. Jag orkar snart inte mer. Men om 61 dagar fyller jag år, om 72 dagar får vi sommarlov och det är 96 dagar kvar tills jag och tjejerna drar iväg till sol och värme! Låt det gå fort!


Kommentarer
Postat av: den lille dvärgen från colombia

don´t worry, be happy :) våran resa kommer bli BÄST bruttiluttan!!

2011-03-30 @ 20:15:13
URL: http://claravrethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0