SAN SEBASTIAN

Just nu befinner vi oss i San Sebastian som ligger precis vid gränsen av frankrike och spanien. Här ska vi bo de sista nätterna på semestern. Både igår och idag har det regnat och varit molnigt så istället för att ligga på stranden har vi knallat runt på stan och shoppat, fixat naglarna och ätit på en mysiga resturanger. Vi bor iallafall på ett jättefint hotell uppe på en kulle med helt underbar utsikt. Nu tänkte jag lägga mig en stund och läsa vid poolen innan vi ska göra oss iordning för att gå ut och äta ikväll igen. Jag hoppas ni har det bra där hemma! Jag börjar faktiskt få lite hemlängtan nu, men om några dagar är vi hemma igen. puss!





några bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0