I WANNA LET IT GO SO I LET THE MUSIC TAKE CONTROL

Sitter och knepar ihop det sista på min uppsats. Har bara lite kvar nu sen är jag klar. Känns jävligt skönt med tanke på att den inte ska vara inlämnad förens fredag. För en gång skull är jag ute i god tid, jag kan inte komma på senaste gången det hände. 

Ett minus idag är att min mobil har gått sönder. Jag kan inte ta emot sms längre men jag kan skicka iväg och ringa osv. Det är fjärde gången det händer så nu ska den in på service. Lånar nog Toves gamla iphone under tiden så imorn kan ni nå mig igen.



Till dig som ville att jag skulle visa flera av mina smycken. Här är en liten del av min samling, jag har ungefär tre gånger så mycket mer i en låda i garderoben. Men det här är det jag använder mest just nu!

Kommentarer
Postat av: J

Oj, riktigt snygg glasställning! Vart har du köpt den :)?

2011-03-21 @ 20:11:28
Postat av: svar till J

den är från ikea :)

2011-03-21 @ 20:24:50
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0