CAUSE NOTHING ELSE HAS EVER FELT SO TRUE

Jag har känt mig trött och hängig hela dagen. Var tvungen att gå hem från skolan vid lunch och när jag kom hem somna jag på direkten och sov i tre timmar. Jag antar att det är resultatet av en grymt rolig helg med alldeles för lite sömn. Men imorn har vi sovmorgon så jag får sova ut lite. Tisdagar har nog blivit lite av min favoritdag i skolan nu.

Förresten såg jag nyss att det var besöksrekord här i bloggen igår. Det glädjer mig jättemycket ska ni veta! Ni blir bara fler och fler för varje dag så jag hälsar mina nya läsare välkomna hit! :)







Snodde några bilder av Victoria från i lördags. Haha jag älskar sista bilden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0