COME UP TO MEET YOU, TELL YOU I'M SORRY

Det första jag såg när jag gick utanför dörren imorse var två beväpnade poliser med hundpatrull. Senare när jag satt på bussen blev vi stannade av ytterligare två poliser som genomsökte bussen innan vi fick åka vidare. Tydligen blev en man skjuten under rånförsök imorse i närheten där jag bor. Jag trodde att jag bodde i den lugnaste delen av stan men tydligen inte. Lite läskit är det att den misstänkte forfarande är på fri fot så jag har låst dörren för säkerhets skull.  

Nu ska jag ut i köket och hjälpa pappa med maten, det kurrar i min mage. Puss!  



Kommentarer
Postat av: Emil

Älskling, du är så otroligt vacker!! Snälla kom hit till mig nuu! Jag vill vara med dig! :) <3

2011-01-10 @ 19:45:09
Postat av: svar till emil

<3!!

2011-01-10 @ 21:21:48
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0