I WANT THIS MOMENT AGAIN

Det har snart gått ett år sen jag var i New York med min familj. Det känns inte alls så länge sen. Jag minns det som igår när vi satt och åt frukost på hotellet på Arlanda och mamma säger att vi ska till New York i en vecka. Varken jag eller min syster förstod nånting, vi som trodde vi skulle flyga till Norge och hälsa på släkten men så blev det inte. Mina föräldrar är bra på det där med överraskningar. Och inte nog med det, en kväll när vi skulle ut och äta så skulle vi bara "ta en liten omväg" enligt mina föräldrar och det slutade med att vi hamnade på en grym Black Eyed Peas konsert istället där även David Guetta spelade.

Vi hade en riktigt härlig vecka i the big apple och jag kan lova att det är en riktigt grym stad som ni måste besöka om ni inte varit där!  


Två videoklipp jag hitta från konserten. Går inte att beskriva hur jävla bra det var alltså!!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en kanonhelg!



Om det intresseras så passa på att delta i Tävlingen som är igång. Du kan vinna hårprodukter. Gratis är väl bäst?

LÄNK - http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

2011-02-06 @ 21:56:03
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0