OPEN YOUR HEART, WHAT DO YOU FEEL

Kom nyss hem från Alex. Vi har pluggat flitigt hela eftermiddan och nu känns det som allt sitter. Provet imorn kommer gå galant. Hoppas jag iallafall. Efter imorn är jag pluggfri resten av veckan, hur skönt är inte det? Fan vad jag ska njuta! O så längtar jag så dant till helgen också, den kommer bli kanonbra!

Körde även bowling med klassen idag. Behöver jag ens nämna vem som vann? ;)



Clara tipsade mig om denna fina jacka och jag kunde inte låta bli att hålla fingrarna borta från den. Så nu är den min. Perfekt vårjacka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg starkt! :) vart har du köpt jackan och vad kostade den? :)

2011-02-01 @ 21:32:23
Postat av: svar till anonym

tack så mycket, vad glad jag blir!

den är från hm och kostar 299kr :)

2011-02-01 @ 21:48:26
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: amanda

sjukt snygg jacka & sjukt snygg brud!

2011-02-01 @ 22:33:31
URL: http://amandaclarafilippa.devote.se/
Postat av: Anonym

fett snygg fellut !! :)

2011-02-01 @ 22:56:47
Postat av: Anonym

Jag har ju en likadan fast blåååå. Att du alltid ska härma mig. Min stannar i min garderob. Capish ? (:

2011-02-02 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0