GOD PUT A SMILE UPON YOUR FACE

Herregud vilken dag! Turen har inte varit på min sida kan man säga. Det börjar med att jag missar tåget till stockholm i eftermiddags och får sitta på stationen med fem andra och vänta i två timmar på nästa tåg. Väl framme i stockholm möter jag Cimon från paradise hotel på perrongen och vi skulle tydligen med samma tåg men det var försenat med över en timme. Så vi chansar och hoppar på ett annat tåg som går till Falun och håller tummarna för att det stannar även i Uppsala vilken det som tur var gjorde. Så nu är jag äntligen framme, bara sissådär tre fyra timmar försent. Emil tyckte synd om mig och hade lagat mat till mig när jag kom, hur gullig är han inte? Nu ska vi mysa ner oss i sängen och kolla på film. Vi hörs mer när jag kommer hem igen, hoppas det går lite bättre för mig då. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0