ÅRSRESUMÈ 2011 DEL 1

Mamma, Tove och jag började året med en heldag på Nettans spa med behandlingar och massage, underbart!
Jag var hundvakt åt Tilda i en vecka!


Bokade resa till Frankrike med mor & far och även resan till Spanien med tjejerna!


Carro & Agnes fyllde 18 och hade middag på Fräcka Fröken!



Tove flyttade ihop med Martin så jag och pappa gjorde om hennes gamla rum sen flyttade jag in där!



Jag köpte min älskade Nikon!

När första vårsolen kom satt Emil & jag ute en hel eftermiddag och lyckades bränna oss!


Jag åkte och hälsade på bästa vän i Jönköping!



Vi överraskade Becca & Gabbi som fyllt år!

Lata dagar i solen!





Världens bästa mamma fyllde 50 år vilket firades med dunderfest!





I maj var det äntligen dags för balen!





Sen var det min tur att äntligen fylla 18! Det firades med middag och utgång med tjejerna!





Summerburst!





Dags för sommarlov och student för våra kära 92or! Det firades långt in på natten!






Stockholm & Gröna Lund med Sofie!




Midsommar hos Grindestammarna!





.
Jag har hur mycket bilder som helst jag vill visa er men det skulle ta hela dagen. Del 2 kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0