ÅRSRESUMÈ 2011 DEL 2

Spontantripp till Viktors land i somras. Några av de bästa dagarna på hela sommaren!







Jag tog tag i mitt tecknande igen!


Spanien, Lloret de Mar med tjejligan! Absolut sommarens höjdpunkt!









Jag han vara hemma i tre dagar innan jag åkte till Frankrike med mor & far i två veckor, en lugn och behövlig semester efter Spanienresan!








I augusti var det Karros tur att fylla 18 och då blev det både middag & avskedsfest eftersom hon åkte till USA efter det!



Några kvällar senare tog jag och några tjejer bilen till Vadstena för ytterligare en avskedsmiddag för Alice som också hon drog iväg till USA i ett år!






Vi var ett gäng som packade bilarna och åkte ut till Jonathans land och hade kräftskiva i slutet av augusti!




Sista året på gymnasiet började och nollningen drog igång!







Jag satt och pyssla med mitt fotoalbum från sommaren i flera veckor, men det blev bra tillslut och kul att ha och titta tillbaka i om några år!




Photosession i naturen med min duktiga Sofie!


Allas våran Viktor fyllde 19 år i oktober och det firade vi ordentligt hemma hos honom!




Jag & Carro åkte till Stockholm med Alex & Linus för att se på Red Hot Chili Peppers, behöver jag ens säga att det var en grym konsert!?



Mitt beroende av att baka cupcakes började och sen dess har det bara blivit fler och fler och nu får jag till och med beställningar vilket jag tycker är superkul! Mer baka!


Det blev dags för Halloween som vi firade med middag hos Carro och sedan maskerad på Sliver!





Jag gjorde min andra tatuering som jag är otroligt nöjd över. Den får mig att tänka positivt och påminner mig själv om att aldrig sluta tro på mig själv och mina mål. I vår blir det troligtvis en tredje gadd!

Tröttnade på det ljusa och blev mörkhårig för några veckor sen och efter det har det nog inte hänt så mycket mer intressant förutom att jag har haft en underbar jul med vänner och familj, men nog om det. Nu vill jag att det ska bli vår!


Det var alltså mitt 2011 i stora drag. Det har varit ett grymt bra år, men jag känner på mig att 2012 kommer bli ännu bättre med en bal igen, min student, resor och allt vad det innebär!

Kommentarer
Postat av: lydia

gud va fina bilder! :)

2012-01-02 @ 02:08:32
URL: http://lydiawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0