FRÅGOR


vart har du köpt dina levi’s shorts?:)

Dom köpte jag i spanien!

 

Jättemysig blogg! Har bara en fråga, hur lång är du? :)

Tackar! Sist jag mätte mig var jag 1.76 :)

 

vad är det för kamera som används ? :) verkar grymt bra!

Jag har en nikon d3000 & jag älskar den!

 

gillar verkligen din blogg! jag har en fråga, vad har du för bredd på din blogg? kan du kopiera din stilmall med wrappern så jag kan försöka att fixa min blogg? :)

Tack så mycket! :)

Jag har 900 i bredd om det är det du menar, skriv gärna din blogg så kan jag kopiera min isåfall!

 

hur har du gjort för att få ett litet mellanrum mellan alla ord i din text? din text är liksom luftigare!

Jag har nog inte gjort något speciellt, jag har arial som teckensnitt och det är väl så antar jag.

 

ville bara säga att du tar otroligt fina bilder speciellt dom när du är utomlands! vad har du för kamera?

Nikon d3000!

 

Jag vet att jag brukar vara urkass på att svara på era kommentarer så jag tänkte att jag svarar på några här samtidigt. Egentligen borde jag prioritera er som faktiskt tar er tid att fråga saker och är nyfikna på mig. Och även tacka er som ger mig så fina ord. Jag ska bli bättre på det, det lovar jag. Är det något ni undrar är det bara att ni frågar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vet att jag undrade lite över din balklänning i våras, men tror aldrig att jag kommenterade något om den. du var hur som helst jättevacker i den och jag undrade bara hur du tänkte när du skulle välja klänning? var du helt säker på vad du ville ha för en? var köpte du din och ungefär hur mycket kostade den? vore jättekul med ett kortare inlägg om balen - även om det nu är några månader sen den ägde rum^^

din blogg är jättefin!

2011-08-21 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0