CAUSE YOU'RE AMAZING JUST THE WAY YOU ARE

Nu är jag tillbaks igen. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnit med att skriva något här. Helgen var iallafall hur bra som helst, jag har nog världens finaste pojkvän! 

Idag har vi haft friluftsdag och orienterat i Vidingsjö, så min morgon började med att virra omkring i skogen tillsammans med Gabbi och Karro. Vi var faktiskt riktigt grymma måste jag säga. Efter det lunchade vi hemma hos Vicky innan det bar av till skolan. Nu ska jag duscha av mig all gegga och sen måste jag ta tag i pluggandet. Puss!



jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: jätteanonym

och Emils kompisar var minst lika underbara

2010-09-29 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0