BECAUSE A BOY LIKE YOU IS IMPOSSIBLE TO FIND



Blev en mysig fika på Espresso House med Lovisa och Sofie efter skolan. Troligtvis sista fikan utomhus för iår, det ska ju tydligen bli svinkallt efter helgen vad jag har hört. Ganska depprimerande faktiskt. Men idag är det exakt en månad kvar tills jag åker till värmen igen, fan vad jag längtar! Nu ska jag njuta av en pluggfri kväll och sovmorgon imorn. Hur bra?  
 
Imorn åker jag till älsklingen och är där hela helgen. Ska bli himla mysigt! Vi hörs mer på söndagkväll igen!

 

Kommentarer
Postat av: Martin

Grymt snygg bild! Hoppas du får en underbar helg med pojken,det har du gjort dig förtjänt av, hoppas vi ses snart! :)

2010-09-23 @ 18:17:47
Postat av: svar till Martin

Tack så mycket!:) Vi ses ju kanske imorn på Ljunkan, jag slänger iväg ett sms om jag ser dig :D

2010-09-23 @ 18:24:45
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0